Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-01, 08:39   #1
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1512
Standard

Matchingbetsida


Vilken är den bästa sidan för att hitta spelobjekt för matching bet. Jag brukar använda bet72 men tycker att deras odds oftast inte stämmer. Finns det någon bättre sida med snabbare uppdatering?
__________________
ALA
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 09:16   #2
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

http://oddsmonkey.com/ finns ju som är bra, 30 minuters delay på oddsen om du kör free version eller 0 delay om du kör premium som kostar 8£ i månaden.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-01, 09:43   #3
DD
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 253
Sharp$: 2614


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

http://www.okeyno.com/oddsmatcher brukar jag använda och tycker att den fungerar bra.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-07, 13:56   #4
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Hej!

Har aldrig använt mig av Betfair och således inte bonushorat heller. Men nu har jag tänkt att göra det och undrar om ngn vänlig själ kan hjälpa mig med att förklara hur jag ska göra..

Om jag tar tex denna match när jag sorterat fram Nordicbet.

Back amounts are converted from EUR to GBP at the rate of 0.8376.
Enter the odds information:

Bet Summary:
Lazio - Panathinaikos
Soccer > European Soccer > UEFA Europa League, on 08/11 20:05

BACK HT/FT: X / X at Nordicbet with £20.94 at odds of 7.15

LAY HT/FT: X / X at Betfair with £22.18 at odds of 6.80 (you will need £128.65 to cover this bet)

An overall £0.13 profit to obtain the free bet.

Ska man låta qualifying bet vara bockad?
Hur mkt ska man satsa på varje sida?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-07, 16:14   #5
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Det jag undrar oxå över är (you Will need ... To cover this bet) hoppas ngn kan hjälpa mig med dessa problem

Tack på förhand
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-07, 16:54   #6
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Tycker du ska börja med att läsa denna eminenta artikel https://www.sharps.se/bonustrading och sedan surfa in på arbcruncher och räkna ut hur mycket du ska satsa.

Angående (you Will need ... To cover this bet) så är det hur mycket pengar du behöver på Betfair för att kunna lägga spelet.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pohjan (+1)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-07, 18:17   #7
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Tycker du ska börja med att läsa denna eminenta artikel https://www.sharps.se/bonustrading och sedan surfa in på arbcruncher och räkna ut hur mycket du ska satsa.

Angående (you Will need ... To cover this bet) så är det hur mycket pengar du behöver på Betfair för att kunna lägga spelet.
Tack för hjälpen!
Även om jag listade ut det själv tillslut.. Nu undrar jag bara om du kan hjälpa mig vad closeness står för?? Är det en form av surebet?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Pohjan den 2012-11-07 klockan 18:23.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-08, 19:08   #8
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 45
Sharp$: 580

Elitserien 2012/2013
Stats: 44 - 28 - 0
ROI: 123.13%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pohjan Visa inlägg
Tack för hjälpen!
Även om jag listade ut det själv tillslut.. Nu undrar jag bara om du kan hjälpa mig vad closeness står för?? Är det en form av surebet?
Ju högre closeness, desto bättre, om jag har förstått det rätt.
Har att göra med hur mycket pengar man förlorar när man tradat över pengarna eller så.
WhyNot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-17, 16:07   #9
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Någon som har en bra sida med matchbet på andra sporter än fotboll? Brukar använda okeyno men den visar ju tyvärr bara fotboll. Skulle vara bra med fler sporter för att kunna omsätta bonusar snabbare.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-17, 16:56   #10
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Testa oddsmonkey. Finns i betalversion och i en grattis som enbart uppdateras var 30:e minut. Har många olika sporter och dessutom fler bolag att välja på än vad okeyno.com har
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-17, 17:52   #11
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Testa oddsmonkey. Finns i betalversion och i en grattis som enbart uppdateras var 30:e minut. Har många olika sporter och dessutom fler bolag att välja på än vad okeyno.com har
Har testat den oxå men tycker att dem har för höga odds oftast.. Har iofs bara testat gratisversionen men ändå.. Hade hoppats på nåt liknande okeyno fast fler sporter..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-16, 11:20   #12
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
http://oddsmonkey.com/ finns ju som är bra, 30 minuters delay på oddsen om du kör free version eller 0 delay om du kör premium som kostar 8£ i månaden.
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Testa oddsmonkey. Finns i betalversion och i en grattis som enbart uppdateras var 30:e minut. Har många olika sporter och dessutom fler bolag att välja på än vad okeyno.com har
Finns det livespel också eller är det bara pre?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td